اسپیکینگ

پارتنر زبان انگلیسی

پارتنر زبان انگلیسی

پارتنر زبان انگلیسی

اگر برای روان شدن در زبان انگلیسی، برای دلایلی مثل شرکت در آزمون‌ تافل یا آیلتس به منظور ادامه تحصیل، کار، مهاجرت و… دنبال پارتنر جدی هستید، ثبت درخواست در کولرنی میانبری است که شما را در کمترین زمان ممکن به هدفتان می‌رساند. همین حالا درخواست خود برای پیدا کردن پارتنر مناسب را اینجا ثبت کنید و بقیه مراحل را به کولرنی بسپارید.

درخواست-پارتنر-انگلیسی-265x300-1.png

کولرنی به شما کمک می‌کند که برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. می‌پرسید چطور؟

پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

فرض کنید که به افرادی که در شبکه‌های اجتماعی و یا سایت‌های ثبت آگهی، درخواست گذاشته‌اند پیام می‌دهید و جلسه تمرینی هماهنگ می‌کنید. تجربه ثابت کرده است که معمولا پارتنر مورد نظر و مناسب خود را بعد از صرف زمانی نسبتا زیاد و چندین جلسه صحبت با افراد مختلف پیدا می‌کنید! مساله این است که یا پارتنر هم سطح خود را پیدا نمی‌کنید و یا نمی‌توانید زمان‌هایتان را با هم هماهنگ کنید و یا خیلی ساده‌تر، بعد از مدتی کوتاه، انگیزه و تعهد خود به جلسات تمرینی با پارتنر را از دست می‌دهید!

جهت افزایش دایره لغات انگلیسی با تلفظ سیلاب به سیلاب و معنی فارسی از لغات صوتی انگلیسی که شامل + 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و “تلفظ” می باشد،استفاده کنید.

کولرنی برای همه موارد گفته شده راه حل دارد. مهم‌ترین نکته این است که تمامی اطلاعات خود و زمان‌های آزاد را به صورت دقیق و کامل در فرم درخواست پارتنر پر کنید، در این صورت کولرنی بهترین پارتنر زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی با پارتنر یا معلم خصوصی

یکی از راه‌های مطمئن‌تر، رزرو کردن جلسات خصوصی با مدرسین زبان انگلیسی است که حتما می‌تواند مؤثر باشد، ولی هزینه جلسات خصوصی با مدرسین زبان انگلیسی، این روزها بالاست. در حالی که شما می‌توانید با استفاده از سایت کولرنی با مبلغی بسیار پایین‌تر از کلاس خصوصی، اشتراک کولرنی را تهیه کنید و بعد از اینکه پارتنری متناسب با سطح و هدفتان به شما معرفی شد، جلسات تمرینی منظم را شروع کنید و از پیشرفت خود در این مسیر لذت ببرید.

بهترین روش مطالعه زبان برای آزمون تافل و آیلتس

در گذشته تصور بر این بود که مطالعه پیوسته قواعد گرامری و به خاطر سپردن لغات، روشی هایی مناسب برای تسلط بر زبان انگلیسی هستند. اما به مرور با تحقیقاتی که روی روند مطالعه زبان‌آموزان انجام شد، مشخص شد که این نحوه زبان‌آموزی، مهارت‌هایی مثل ریدینگ و رایتینگ را تقویت می‌کند و برای مهارت‌های productive، مثل لیسنینگ و اسپیکینگ، چندان تاثیرگذار نیست. بر اساس همین تحقیقات، تمرکز منابع کمک آموزشی از روی قواعد گرامری برداشته شد و بیشتر بر روی communication، گذاشته شد. زبان‌آموزان با استفاده از این نوع منابع کمک آموزشی حس بهتری را تجربه می‌کنند، به این دلیل که این روش مطالعه، آن‌ها را راحت‌تر به اهداف و خواسته‌هایشان می‌رساند.

 

 با وجود مکالمه‌های کاربردی در کتاب‌های جدیدتر، احساس نیاز به فرد و یا افرادی که بتوان با آن‌ها این مکالمه‌ها را تمرین کرد، بیشتر شد. تعدادی اپلیکیشن و سایت بین‌المللی برای پیدا کردن “پارتنر زبان انگلیسی” وجود دارند که به دلیل اختلاف زمانی و یکسان نبودن زبان مادری و گاهی تفاوت فرهنگی، چندان برای زبان‌آموزان ایرانی تاثیرگذار نیستند، بنابراین نیاز به وجود بستری برای زبان‌آموزان فارسی زبان به منظور پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی، کاملا منطقی بود. به همین دلیل کولرنی بستری را فراهم کرده که شما بتوانید به راحتی، با ثبت درخواست خود و در کمترین زمان، پارتنر متناسب با سطح و هدف خود را پیدا کنید.

درخواست پارتنر زبان انگلیسی

آیا به دنبال پارتنر زبان انگلیسی هستید ولی نمی‌دانید درخواست خود را کجا ثبت کنید که پارتنری جدی، همسو و هم‌سطح با خود پیدا کنید؟ آیا از پرسه زدن در سایت‌های درج آگهی و گروه‌های تلگرامی برای پیدا کردن پارتنر مناسب خود خسته شده‌اید؟

ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم

همین حالا درخواست خود را در سایت کولرنی ثبت کنید تا پارتنری متناسب با سطح و اهدافتان در کمترین زمان به شما معرفی گردد.

پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

می‌شه گفت تقریبا همه زبان‌آموزها اخیرا به اهمیت داشتن یک پارتنر زبان انگلیسی برای پیشرفت در مکالمه و سایر مهارت‌ها پی برده‌اند. اما پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی که هم سطح آن‌ها باشد و هدفی مشترک را دنبال کند به دغدغه آن‌ها تبدیل شده.

. بسیاری از زبان‌آموزان ایرانی سعی کرده‌اند که از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی که سرویس معرفی پارتنر زبان را ارائه می‌دهند استفاده کنند، اما در بسیاری از موارد این تجربه به دلایل رو به رو موفق نبوده است:

  • تفاوت‌های فرهنگی
  • اختلاف زمانی در کشورهای مختلف
  • عدم تسلط پارتنرهای خارجی به زبان فارسی (خیلی وقت‌ها نیاز هست که در مورد برخی جزئیات زبان انگلیسی یا سایر زبان‌های مورد تمرین به زبان مادری با پارتنر خود گفت و گو کنید.
  • با توجه به دلایل ذکر شده، خوشبختانه “کولرنی” این خلا را برای زبان‌آموزان ایرانی به خوبی پر کرده است.

پارتنر مجازی زبان انگلیسی

در بخش قبل برخی از مزایای داشتن پارتنر زبان انگلیسی گفته شد، گزینه آخر (صرفه‌جویی در زمان و هزینه) در مورد پارتنرهایی که به صورت مجازی و از طریق اینترنت با آن‌ها تمرین می‌کنید، بسیار پر رنگ‌تر است. بسیاری از خدمات آموزشی آنلاین، به دلیل حذف هزینه مربوط به رفت و آمد از خدمات آموزشی حضوری ارزان‌تر هستند. بنابراین استفاده از خدمات پارتنریابی آنلاین در سایت‌هایی مثل “کولرنی” انتخاب افراد باهوشی است که برای صرف زمان و هزینه خود با قت برنامه‌ریزی می‌کنند.

پارتنر زبان انگلیسی تهران

زبان انگلیسی از محبوب‌تری زبان‌های خارجه در کشور ماست، به این دلیل که این روزها زبانی بین‌المللی و زبان علم و دانش است، به همین دلیل از سال‌ها پیش در مدارس ما تدریس می‌شده و می‌شود. تهران بیشترین تعداد آموزشگاه‌های زبان را داراست و بر همین اساس، تعداد زبان‌آموزان شهر تهران از سایر شهرها بیشتر است. افرادی که تجربه موفق تمرین و پیشرفت در زبان انگلیسی با پارتنر را دارند، به سایر زبان‌آموزان توصیه می‌کنند که علاوه بر کلاس و کتاب و آزمون آزمایشی و … برای پیدا کردن پارتنر زبان هم اقدام کنند. اما این روزها خوشبختانه به دلیل وجود اینترنت پر سرعت، پارتنر زبان انگلیسی محدود به شهر تهران نیست. با استفاده از سرویس‌های معرفی پارتنر زبان مثل “کولرنی” می‌توانید از شهرهای مختلف ایران و یا حتی دنیا برای خود پارتنر یا پارتنرهای زبان انگلیسی پیدا کنید.

چگونه یک دوست انگلیسی زبان پیدا کنیم

امروزه با وجود اینترنت، داشتن دوست و همزبان از سایر کشورها و زبان‌ها به سختی گذشته نیست. شما از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که روی معرفی “پارتنر زبان” تمرکز دارند به راحتی می‌توانید دوست و یا دوستان انگلیسی زبان برای تمرین و تقویت مکالمه و سایر مهارت‌‌های زبان انگلیسی پیدا کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با پارتنر

افرادی که در روند مطالعه و تمرین زبان انگلیسی، با پارتنرهای هدفمند و جدی تمرین می‌کرده‌اند مزایای زیر را برای داشتن پارتنر زبان انگلیسی معرفی می‌کنند: 

  • افزایش نظم و تمرکز در یادگیری
  • افزایش انگیزه
  • افزایش سرعت پیشرفت
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه

چرا به پارتنر زبان انگلیسی نیاز داریم؟

اگر داوطلب آزمون‌های آیلتس و تافل هستید، بخش “speaking”، بخشی است که تمرین کردن آن به تنهایی، ممکن نیست و یا اگر ممکن باشد، اصلا آسان نیست. داشتن پارتنر زبان انگلیسی و تمرین موضوعات پر‌تکرار آزمون، پیشرفت در speaking را برای شما ساده و لذت‌بخش می‌کند. خوشبختانه آزمون‌های آیلتس و تافل، با تعداد زیاد در حال برگزاری هستند و سایت‌های زیادی، سؤالات مصاحبه‌های اسپیکینگ آن‌ها را در قالب متنی و یا ویدیویی به اشتراک می‌گذارند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها و ویدیوها، سؤالات را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را در جلسات تمرینی خود با پارتنر زبان انگلیسی، به صورت پرسش و پاسخ تمرین کنید. شما می‌توانید با کمک پارتنر زبان انگلیسی خود، جلسات این مصاحبه‌ها را شبیه‌سازی کنید، برای مثال:

  • برای هر بخش، مطابق با مدت زمان آزمون، زمان بگیرید.
  • پرسش و پاسخ را به نوبت با یکدیگر انجام دهید. به این صورت، با گوش کردن به صحبت‌های پارتنر خود، قدرت ایده‌پردازی شما نیز قوی می‌شود. در واقع ایده‌پردازی، از مهم‌ترین توانایی‌های مورد نیاز برای بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ آزمون‌های بین‌المللی زبان است. تعدادی از داوطلبان در ابتدای کار تصور می‌کنند که به اندازه کافی ایده برای پاسخگویی به سؤالات ندارند و آن قدر خلاق نیستند که بتوانند در زمان محدود آزمون به موضوعات مختلف پاسخ‌های مرتبط و منسجم بدهند. خبر خوب اینجاست که خلاقیت و ایده‌پردازی در پاسخگویی، قابل پرورش است و یکی از بهترین روش‌های آن داشتن جلسات تمرینی منظم با “پارتنر زبان انگلیسی” است.

منابع و اهداف

  • زبان‌آموزان انگلیسی از منابع یادگیری مختلفی مانند کلاس‌های حضوری، آنلاین، پکیج‌های آموزشی و کتاب‌ها و فایل‌های آموزشی مختلف استفاده می‌کنند. “پارتنر زبان انگلیسی”، از منابع کمک آموزشی جدیدی است که می‌توان گفت با توجه به تاثیر بالای آن، هر روز به اهمیت آن اضافه می‌شود و درخواست برای آن نیز رو به افزایش است.
  • افرادی که به دنبال پارتنر برای یادگیری زبان انگلیسی هستند، معمولا اهداف تحصیلی و کاری را دنبال می‌کنند که هر دو نیازمند یادگیری مهارت‌های تیمی هستند. تمرین کردن زبان انگلیسی با پارتنر، با توجه به جلسات تمرینی مشترک و برنامه‌ریزی‌های منظم، به شما کمک می‌کند که مهارت‌های مربوط به “کار گروهی” را در خود تقویت کنید. پیشنهاد کولرنی به شما، پیش‌بینی و شبیه‌سازی موقعیت‌هایی است که در آینده در آن‌ها قرار می‌گیرید. برای مثال:
  • موقعیت‌هایی مرتبط با رشته تحصیلی و شغلتان
  • جلسات ارائه پروژه‌ها در دانشگاه و محل کار
  • استفاده از وسایل نقلیه عمومی
  • خرید کردن

و… موضوعاتی هستند که با شبیه‌سازی آن‌ها می‌توانید مهارت اسپیکینگ خود را در این موقعیت‌ها بهبود ببخشید.

محیط یادگیری و مدیریت زمان در یادگیری زبان انگلیسی

  • آموخته‌های ما از زبان انگلیسی، به دو دسته active و passive تقسیم می‌شوند. در مسیر “یادگیری زبان انگلیسی”، جمله “متوجه می‌شوم، ولی نمی‌تونم صحبت کنم را زیاد شنیده‌ایم.” این مساله از این ناشی می‌شود که آموخته‌های ما passive هستند، نه active. یعنی کلیت موضوع را می‌دانیم، اما نحوه استفاده و کاربرد درست آن را نمی‌دانیم و نمی‌توانیم آن را به زبان بیاوریم. تنها و بهترین راه برای حل این مساله، تمرین با پارتنر و یا پارتنرهای زبانی است.
  • شاید اگر هزینه‌ها تا این حد بالا نبود، بهترین راه این بود که برای تسلط به زبان انگلیسی، چند ماهی را در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کنید. اما این روزها این تصمیم واقعا مقرون به صرفه نیست. اما اگر باهوش باشید، خود را به صورت ساختگی و مصنوعی در محیط انگلیسی زبان قرار می‌دهید و درخواست خود را در سایت کولرنی ثبت می‌کنید تا بهترین پارتنر به شما معرفی شود و در کنار آن، زمان‌هایی که در رفت و آمد سپری می‌کنید را به گوش کردن پادکست‌های موضوعی زبان انگلیسی اختصاص می‌دهید، یا اینکه در زمان‌های مشخصی با اعضای خانواده خود انگلیسی صحبت می‌کنید. باید اضافه کنم که اگر داوطلب آزمون‌هایی مانند آیلتس و یا تافل هستید، بهترین راه، شروع تمرین با فردی است که هدفی مشترک با شما دارد و هم سطح با شماست.
  • استفاده از زمان‌های تلف شده از دیگر مزیت‌های داشتن “پارتنر زبان انگلیسی” است. فرض کنید گاهی به دلایلی مانند خستگی و یا مشغله کاری نتوانستید تعهد مطالعاتی خود را انجام دهید، این موقعیت‌ها خیلی ساده ممکن است به همین دلایل، به زمان‌هایی که “هیچ کاری انجام نمی‌دهیم”، تبدیل شوند! در این زمان‌ها معمولا پارتنر زبان انگلیسی شما به کمک شما می‌آید و به طرز شگفت‌انگیزی زمان تلف شده شما را به یک جلسه تمرینی پربار تبدیل می‌کند. البته این در این صورت است که شما نیز به اندازه کافی به یادگیری و پیشرفت متعهد باشید، که معمولا ضرورت موجود، شما را مجبور به متعهد بودن به جلسات تمرینی با “پارتنر زبان انگلیسی” می‌کند.
  • تقریبا همه ما تجربه کرده‌ایم که تکرار کردن، تلاش برای حفظ کردن لغات و به خاطرسپاری ساختارهای گرامری به اندازه مورد انتظار در روند پیشرفت مؤثر نیستند، چیزی که مؤثر است تکرار آن‌ها در جملات مختلف و مخصوصا زندگی روزمره است (همان طور که کودکان صحبت کردن را یاد می‌گیرند). از دیدگاه علمی گفته شده است که برای اینکه کلمه‌ای جدید را یاد بگیریم، آن را حداقل باید در پنج مثال بشنویم و تکرار کنیم. زمانی موفق‌تر خواهیم بود که این مثال‌ها را در صحبت‌های روزمره و یا در راستای هدفمان در جلسات تمرینی با پارتنر زبان انگلیسی استفاده کنیم.
  • گاهی به دلیل مسائلی که در زندگی روزمره پیش می‌آید، انگیزه ما برای تمرین مداوم کمرنگ می‌شود، اما اگر پارتنری جدی داشته باشیم، به ما کمک می‌کند که انگیزه و تداوم خود را در طول مسیر حفظ کنیم.
  • ضمیر ناخودآگاه، بخشی از مغز است که می‌تواند در یادگیری بسیار مؤثر واقع شود. عملکرد ضمیر ناخودآگاه زمانی بهتر می‌شود که تعداد تکرار مباحث مورد یادگیری بیشتر شود. منظم بودن جلسات تمرینی، از دیگر مواردی است که تاثیر ضمیر ناخودآگاه را در یادگیری بیشتر می‌کند و کولرنی، با پیگیری‌های مستمر، در این زمینه هم به شما کمک می‌کند.

سخن آخر...

و در آخر و به صورت کلی می‌توان گفت که زندگی یک مسیر است و نه مقصد. یادگیری موضوعات و مهارت‌های مختلف، بخش مهمی از این مسیر است و از اولین روزهای حضور ما در این کره خاکی شروع می‌شود. اگر با دقت به این روند و تجربیات نگاه کنیم، همراه داشتن در همه مسیرهای زندگی، فرآیندها را برای ما جذاب‌تر و شیرین‌تر می‌کند. پس شما هم همین حالا دست به کار شوید و برای پیدا کردن “پارتنر زبان انگلیسی” مناسب خود، درخواست خود را ثبت کنید. همچنین شما می توانید پارتنر زبان آلمانی و پارتنر زبان فرانسه را در کولرنی پیدا کنید.

هر روز موفق‌تر از دیروز باشید.

نوشته سروناز امینی (عضو تیم کولرنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *