+1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و "تلفظ"

این پکیج به منظور ارتقاء مهارت‌های شنیداری، بهبود لهجه با تلفظ سیلاب به سیلاب، افزایش دایره واژگان و امکان یادگیری در هر زمان و مکان، برای زبان‌آموزان طراحی شده است.

این پکیج با ارائه چهار هزار لغت با کیفیت تضمین شده مطابق فایل‌های نمونه شامل لغاتی است که به صورت دسته‌بندی‌های متنوع از سطح پایه تا پیشرفته  می باشد. با یادگیری این لغات، شما به سطح بالائی از تسلط بر زبان انگلیسی دست خواهید یافت.

نمونه فایل سطح پایه۱:

"تلفظ" انگلیسی

معنی فارسی

لغت انگلیسی

uh·frayd

ترسیده، هراسان

afraid

uh·gree

موافقت کردن

agree

ang·gree

عصبانی

angry

uh·rive

رسیدن

arrive

uh·tak

حمله کردن

attack

kleh·vr

باهوش

clever

krool

ظالم

cruel

fai·nuhl

نهایی

final

hide

پنهان شدن

hide

huhnt

شکار کردن

hunt

laat

تعداد زیادی

lot

mi·dl

وسط

middle

mow·muhnt

لحظه

moment

pleez

لطفا

please

praa·muhs

وعده دادن

promise

ruh·plai

پاسخ دادن

reply

sayf

امن،بی خطر

safe

trik

حقه بازی

trick

wel

خوب

well

نمونه فایل سطح پایه۱:

"تلفظ" انگلیسی

معنی فارسی

لغت انگلیسی

uh·braad

خارج از کشور

abroad

ang·gr

خشم، خشمگین کردن

anger

bride

عروس

bride

breef

مختصر

brief

chays

تعقیب کردن

chase

di·suh·poynt

ناامید

disappoint

dive

شیرجه، شیرجه رفتن، فرو رفتن

dive

uhks·chaynj

تبادل، بورس، مبادله

exchange

faver

لطف، لطف کردن

favor

fee

پرداخت، دستمزد

fee

fr·eh·vr

تا ابد، برای همیشه

forever

gai

پسر، مرد، شخص

guy

luhv·lee

دوست داشتني

lovely

mood

حالت

mood

pa·luhs

قصر، کاخ

palace

permit

اجازه دادن

permit

pro.test

اعتراض کردن

protest

skuhlp·chr

مجسمه سازی، مجسمه

sculpture

tribe

قبیله

tribe

نمونه فایل سطخ متوسط۱:

"تلفظ" انگلیسی

معنی فارسی

لغت انگلیسی

uhn·ti·suh·payt

پیش بینی کردن

anticipate

beh·ruhl

بشکه

barrel

beem

پرتو

beam

ka·zhoo·uhl

گاه به گاه، اتفاقی

casual

kaa·shn

احتیاط

caution

kan.tr.ary

مخالف، مقابل

contrary

de.li.be.rate

حساب شده، عمدی

deliberate

duh·zaalv

حل کردن

dissolve

uhk·splowd

منفجر شدن

explode

fast

روزه گرفتن، سریع

fast

jurm

میکروب، ریشه

germ

kit

بچه گربه، بنه سفر

kit

puhf

پف، دمیدن

puff

rag

پارچه، کهنه

rag

ska·tr

پراکندن

scatter

sent

بو، عطر

scent

steel

فولاد

steel

swift

سریع

swift

taas

پرت کردن، تکان دادن

toss

نمونه فایل سطح متوسط۲:

نمونه فایل لغات پیشرفته۱:

نمونه فایل لغات پیشرفته۲:

1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و "تلفظ"

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یادگیری زبان انگلیسی، داشتن تسلط کافی برای بیان لغات پرکاربرد در این زبان بین‌المللی است. پس برای اینکه بتوانیم لغات پرکاربرد در زبان انگلیسی را در مکالمات روزمره خود مورد استفاده قرار دهیم و حتی در بیان یک انگلیسی زبان یا یک مطلب انگلیسی متوجه شویم، باید از یک مرجع کامل از این لغات بهره ببریم. در این رابطه پیشنهاد ما تهیه مجموعه بیش 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و " تلفظ" صوتی است که فایل های صوتی هزاران لغت با معنی فارسی به همراه فایل pdf آن برای دانلودسریع در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مجموعه با استفاده از هزاران لغت از کتاب‌های معتبر موجود در بازار اعم از کتاب 4 هزار واژه ضروری و کتاب 504 واژه و  آکسفورد ورد اسکیل،  بیش 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و " تلفظ" را در قالب  لغات پرکاربرد و مهم زبان انگلیسی جمع‌آوری شده کرده است تا نیاز شما را به طور کامل برآورده کند. برای این منظور کافیست درخواست خود را ثبت کنید

لغات انگلیسی با معنیmp3

اگر از ما بپرسید که بهترین روش یادگیری لغات زبان انگلیسی چیست، به طور قطع بدون وقفه خواهیم گفت که یادگیری لغات انگلیسی با معنی mp3 است. از مزایای یادگیری لغات انگلیسی با معنی این است که می‌توانید از آنها در مکالمات روزمره خود به سادگی استفاده کنید. با این اقدام شما می‌توانید جملات جدید بسازید و همچنین با یادگیری کلمات جدید و تکرار و تمرین آنها می‌توانید برای تقویت مهارت لیسنینگ خود تلاش کنید. همانطور که گفته شد در صورتی که لغات انگلیسی را به صورت صوتی و در فرمت mp3 گوش دهید، مهارت شنیداری یا همان لیسنینگ شما افزایش می‌یابد. همچنین علاوه بر اینکه با تلفظ صحیح لغات آشنا خواهید شد از طریق پیام‌های صوتی این لغات در ذهن شما ثبت خواهد شد تا بتوانید در مواقع ضروری از آنها در مکالمات انگلیسی خود استفاده کنید.

1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی صوتی

حتی بیش 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی صوتی

مجموعه لغات انگلیسی صوتی حتی بیش 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی صوتی در یک پوشه از فایل های صوتی وحود دارد در اصل یک پکیج کامل از اصطلاحات پرکاربرد در زبان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی است که زبان آموزان را با رایج‌ترین اصطلاحات روزمره انگلیسی آشنا می‌کند. شما با تهیه این مجموعه می‌توانید لغات پرکاربرد را به صورت سیلاب به سیلاب با ترجمه فارسی یاد بگیرید. به طور قطع گوش دادن به لغات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی mp3 با صدای حرفه‌ای و لهجه امریکن می‌تواند در افزایش میزان تسلط و یادگیری شما نقش موثری داشته باشد. پس اگر به دنبال یادگیری لغات انگلیسی با معنی mp3 هستند حتما این پکیج را تهیه کنید.

لغات انگلیسی با تلفظ صوتی به صورت  mp3

آموزش لغات انگلیسی با تلفظ صوتی به صورت mp3 برای کسانی مناسب است که قصد دارند در کوتاه‌ترین زمان و به صورت متوالی زبان انگلیسی را با تلفظ صوتی همراه با معنی یاد بگیرند. اما مجموعه شامل فایل‌های صوتی mp3 است که تمام لغات انگلیسی را با استفاده از کلمات ساده و تلفظ صوتی توضیح داده است

دانلود فایل صوتی لغات انگلیسی با ترجمه فارسی

امکان دانلود مجموعه لغات انگلیسی با ترجمه فارسی به صورت فایل صوتی برای زبان آموزان فراهم شده است که با استفاده از آن می‌توانند با کاربردی‌تری واژگان زبان انگلیسی در سطح پایه آشنا شوند و به جمله‌سازی و مکالمه روزمره بپردازند. نمونه فایل صوتی لغات انگلیسی با ترجمه فارسی را می‌توانید در اینجا گوش دهید. جهت تهیه و دانلود لغات انگلیسی با معنی mp3 به وب سایت ما مراجعه کنید.

آموزش زبان انگلیسی صوتی با ترجمه فارسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت صوتی دارای مزایای متعددی است که ممکن است به فهم و یادگیری بهتر زبان کمک کند. در زیر تعدادی از این مزایا آورده شده است:

1. تقویت مهارت گوش دادن (Listening Skills):

با گوش دادن به نحوه تلفظ لغات انگلیسی، مهارت گوش دادن شما بهبود می‌یابد. این کار به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بیشتری متوجه گفتارهای انگلیسی شوید.

2. توسعه تلفظ و لحن (Pronunciation and Intonation):

با شنیدن و تقلید از صداها و تلفظ‌ها لغات، می‌توانید تلفظ صحیح کلمات  را یاد بگیرید و لحن مناسبی در گفتار خود داشته باشید.

 

۳.تسلط بر لهجه و اصطلاحات محلی:

با گوش دادن به گفتارهای لغات مختلف، می‌توانید با لهجه‌ها و اصطلاحات محلی نیتیو زبان انگلیسی آشنا شوید و به تدریج تسلط بر آن‌ها پیدا کنید.

5.افزایش تمرکز و حافظه:

انگیزه و تمرکز شما در یادگیری زبان افزایش می‌یابد زیرا گوش دادن به لغات صوتی ممکن است جذابیت و جذابیت بیشتری به درس ببخشد.

6. آموزش به صورت مولتی تسک:

در مواقعی که نمی‌توانید به صورت فعال به یادگیری زبان پرداخت، گوش دادن به لغات صوتی به شما این امکان را می‌دهد که زمانی که مشغول فعالیت دیگر هستید، زبان را به صورت فوری یاد بگیرید.

به طور کلی، یادگیری زبان به صورت صوتی به شما کمک می‌کند تا یادگیری خود را بهبود بخشیده و به سرعت با محیط زبان انگلیسی آشنا شوید.

دانلود لغات انگلیسی صوتی برای موبایل

با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده مداوم زبان آموزان از گوشی‌های هوشمند، به سادگی می‌توانید لغات انگلیسی صوتی را روی موبایل خود نصب و اجرا کنید و در موقعیت‌های مختلف به این فایل‌های آموزشی صوتی گوش دهید. بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج لغات انگلیسی با معنی mp3 این است که قابلیت نصب و دانلود روی انواع مختلف موبایل را دارد. بر اساس منابعی همچون سایت کمبریج صورت گرفته در زمینه یادگیری زبان انگلیسی، به خاطر سپردن لغات جدید در قالب جمله یا مکالمه به صوتی بسیار راحت‌تر است و به سادگی در حافظه و ذهن زبان آموزان ثبت می‌شود.

 

لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf| لغات انگلیسی با معنی mp3

استفاده از مجموعه لغات انگلیسی پرکاربرد با معنی فارسی، تلفظ و مثال pdf به شما کمک خواهد کرد که علاوه بر آشنایی با ساختار لغات از طریق فایل‌های صوتی می‌توانید فایل پی دی اف لغاتی که یاد گرفتند را دریافت کنید و متناسب با شرایط خود با استفاده از آنها به تکرار و تمرین لغات بپردازید.

کلمات پر کاربرد انگلیسی با معنی و تلفظ

لیسنینگ زبان انگلیسی علاوه بر استفاده در مکالمات روزمره برای شرکت در آزمون‌های بین المللی نظیر تافل و آیلتس یا دولینگو بسیار کاربرد دارد. بنابراین زبان ‌آموزان باید با استفاده از روش‌ یادگیری لغات انگلیسی همراه با معنی و تلفظ بتوانند زبان انگلیسی را روان و درست صحبت کنند. با یادگیری کلمات پرکاربرد انگلیسی به راحتی می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و منظور خود را به خوبی با او بفهمانید. پس اگر این مهارت را در خود تقویت کنید، لذت صحبت کردن با دیگران را به خوبی تجربه خواهید کرد. در این راستا یکی از راه‌های تقویت مهارت لیسنینگ، استفاده از مجموعه لغات انگلیسی با معنی mp3 است.

لغات انگلیسی با تلفظ نوشتاری فارسی

بسیاری از زبان آموزان یادگیری لغات انگلیسی با تلفظ نوشتاری فارسی را انتخاب می‌کنند در حالی که این روش آموزشی مورد تایید اساتید برتر آموزش زبان انگلیسی نیست و به طور کامل آن را رد کردند. چرا که آموزش زبان انگلیسی صرفا باید با استفاده از لهجه نیتیو صورت بگیرد تا با شنیدن آن به سادگی بتوان از آن تقلید کرد. از فواید بیان لغات انگلیسی با نیتیو افزایش بازدهی و آشنایی کامل با تلفظ‌های صحیح و درست لغات پر کاربرد زبان مقصد است. در این رابطه پیشنهاد ما استفاده از پکیج لغات انگلیسی با معنی mp3 است.