اسپیکینگ

پارتنر زبان آلمانی

پارتنر زبان آلمانی

کولرنی اولین جامعه زبان آموزان ایرانی به منظور پیدا کردن مناسب ترین پارتنر تمرینی

پارتنر زبان آلمانی

زبان آلمانی سومین زبان محبوب دنیاست که در بسیاری از کشورها تدریس می‌شود. این زبان همچنین دومین زبان محبوب در اروپا و ژاپن بعد از زبان انگلیسی است. زبان آلمانی، زبان اول 89 تا 110 میلیون نفر در جهان است. به طور متوسط 700000 شغل در شرکت‌های آلمانی در آمریکا به کارمندانی که به زبان آلمانی مسلط هستند نیاز دارد. یادگیری زبان آلمانی، برای افرادی که مشتاق کار کردن در آمریکا هستند، فرصت‌های شغلی خیلی خوبی ایجاد می‌کند.

 

اگر شما  نیز قصد کار و یا تحصیل به زبان آلمانی را دارید، می‌توانید همین حالا درخواست خود را برای پیدا کردن پارتنر زبان آلمانی در سایت کولرنی ثبت کنید. استفاده از سایت کولرنی بسیار ساده است. ابتدا در سایت ثبت نام کنید و مشخصات و سطح زبان آلمانی خود را به صورت کامل در فرم درخواست پر کنید و منتظر باشید تا سایت کولرنی هم‌آموزی مناسب را در کمترین زمان به شما معرفی کند. همچنین در مقاله ای بطور کامل به نحوه پیدا کردن پارتنر زبان در کولرنی پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

با یکی آلمانی یاد بگیر

پارتنر زبان آلمانی چه کمکی به شما می‌کند؟

قرار گرفتن در محیطی که اطرافیان به زبان آلمانی با هم در ارتباط هستند، خرید می‌کنند، تلفنی صحبت می‌کنند، غذا سفارش می‌دهند و… از کاربردی‌ترین راه‌های تسلط بر زبان آلمانی است. قرار گرفتن در محیط آلمانی زبان در واقع مثل شرایطی است که یک نوزاد حرف زدن را می‌آموزد که فرآیندی بسیار شیرین و لذت‌بخش است. این مسیر برای نوزادان با گوش دادن تنها آغاز می‌شود و پس از مدتی به توانایی به زبان آوردن کلمات و سپس جملات تبدیل می‌شود.

جهت افزایش دایره لغات انگلیسی با تلفظ سیلاب به سیلاب و معنی فارسی از لغات صوتی انگلیسی در قالب فایل های صوتی با + 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و “تلفظ” استفاده کنید.

این روش، روشی بسیار دوست داشتنی است که اگر واقعا به شیوه کودکان انجام شود انرژی زیادی هم نمی‌برد. البته قرار گرفتن در محیط آلمانی زبان چندان ساده نیست و شاید برای همه زبان‌آموزان ممکن نباشد، ولی خوشبختانه یک میانبر دارد و آن هم پیدا کردن پارتنر زبان آلمانی است که هم‌اکنون در سایت کولرنی برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا امکان‌پذیر است.  شما با داشتن یک یا چند هم‌آموز زبان می‌توانید موقعیت‌های زندگی روزمره را شبیه سازی و با یکدیگر در جلسات آنلاین تمرین کنید.

دوست آلمانی زبان چطور مثل یک منبع کمک آموزشی عمل می‌کند؟

برای یادگیری و تسلط به زبان آلمانی، مانند هر زبان دیگری، کلاس‌ها، کتاب‌ها و سایر منابع آموزشی مانند ویدیوها و پادکست‌های موضوعی مورد نیاز هستند. داشتن یک همراه در مسیر تسلط بر این زبان، می‌تواند مکمل همه منابع دیگر باشد. شما بعد از شرکت در هر کلاس، مطالعه هر کتاب و یا دیدن ویدیوهای زبان آلمانی و گوش دادن به پادکست‌ها نیاز به فرد و یا افرادی دارید که تقریبا آلمانی را در سطح شما صحبت کنند و هدفی مشابه هدف شما داشته باشند.

دوست آلمانی زبان چطور مثل یک منبع کمک آموزشی عمل می‌کند؟

برای مثال، اگر دوست زبانی‌تان مانند شما قصد کار کردن در یک شرکت آلمانی زبان را داشته باشد، می‌توانید یک جلسه یا چند جلسه را به مصاحبه کاری به زبان آلمانی اختصاص دهید و یا اگر برای ادامه تحصیل در آلمان برنامه‌ریزی می‌کنید، یک جلسه را به مکالمه‌های متداول در کلاس درس اختصاص دهید. موضوعات تمرین جلسات را گاهی از قبل تعیین کنید و برای آن آماده باشید و گاهی هم از موضوعات جدیدی مانند فایل‌های صوتی و یا ویدیویی که در جلسه پخش می‌کنید استفاده کنید که توانایی فی‌البداهه صحبت کردن خود را بسنجید.

چطور پارتنر زبان آلمانی پیدا کنیم؟

تعدادی سایت‌ و اپلیکیشن‌ بین‌المللی برای پیدا کردن دوست زبانی وجود دارند. این منابع با تمام مزایایی که دارند برای زبان‌آموزان ایرانی ایده‌آل نیستند. خیلی از زبان‌آموزان ایرانی ترجیح می‌دهند که در بعضی از مواردی که نیاز است در کلاس به زبان فارسی صحبت کنند، در حالی که تعداد فارسی‌زبانانی که مشغول یادگیری زبانی مثل آلمانی هستند در این پلتفرم‌ها زیاد نیست.

برای مثال، اگر دوست زبانی‌تان مانند شما قصد کار کردن در یک شرکت آلمانی زبان را داشته باشد، می‌توانید یک جلسه یا چند جلسه را به مصاحبه کاری به زبان آلمانی اختصاص دهید و یا اگر برای ادامه تحصیل در آلمان برنامه‌ریزی می‌کنید، یک جلسه را به مکالمه‌های متداول در کلاس درس اختصاص دهید. موضوعات تمرین جلسات را گاهی از قبل تعیین کنید و برای آن آماده باشید و گاهی هم از موضوعات جدیدی مانند فایل‌های صوتی و یا ویدیویی که در جلسه پخش می‌کنید استفاده کنید که توانایی فی‌البداهه صحبت کردن خود را بسنجید.


با کی آلمانی یاد بگیرم؟

در ادامه سرویس‌های بین‌المللی که دسترسی به پارتنرهای زبان آلمانی در آن‌ها امکان‌پذیر است را معرفی می‌کنیم

نرم افزار های پارتنر زبان آلمانی

اپلیکیشن italki

اپ Italki

این سرویس یادگیری به این صورت است که مدرسین و زبان آموزان در سایت ثبت نام میکنند و مدرسین برنامه زمانی خود را در سایت می گذارند. ثبت نام در italki رایگان است، در حالی که کلاس‌ها رایگان نیستند. قیمت‌های مدرسین متفاوت است و معمولا از ۵ تا ۳۵ دلار در ساعت می‌باشد.
Couchsurfing

اپ Couchsurfing

این سایت اعضای زیادی دارد. با استفاده از این سایت می توان پارتنر تمرینی زبان پیدا کرد. در قسمت جست و جوی پیشرفته امکان پیدا کردن پارتنرهای زبانی با انتخاب شهر مورد نظر و تنظیم کردن هدف روی پارتنر زبان (برای مثال آلمانی) وجود دارد.

سایت Colearny

با توجه به تفاوت‌های فرهنگی، اختلاف ساعت و… جای خالی یک سایت و اپلیکیشن برای فارسی‌زبانان حس می‌شد. کولرنی فضای کاربرپسند و دوستانه‌ای را برای شما در نظر گرفته . فقط کافی است که فرم درخواست را به صورت کامل و دقیق پر نمایید.
The Mixxer

اپ The Mixxer

این وبسایت توسط یک کالج در پنسیلوانیا میزبانی می‌شود. سرویس آن‌ها طوری طراحی شده است که زبان‌آموزان از سراسر جهان را برای جلساتی از طریق اسکایپ به یکدیگر معرفی می‌کند. کاربرپسند بودن این وبسایت و گرد هم آوردن تعداد زیادی زبان‌آموز مشتاق از مزایای این سایت است.
سایت تندم tandem

اپ Tandem

این وبسایت نیز بیش از 30 هزار عضو دارد که می‌توان برای تمرین یک یا چند زبان از آن استفاده کرد. استفاده از این وبسایت ساده است. زبان‌آموزان ابتدا باید در سایت ثبت نام کنند. سپس باید زبان مورد تمرین خود را در سایت مشخص کرده و برای پیدا کردن دوست زبانی، آگهی روی سایت بگذارند.

با کی آلمانی یاد بگیرم؟

معرفی-نرم-افزار-پارتنر-زبان-آلمانی
swoop_logoh2_01

اپ My Language Exchange

این پلتفرم بیش از یک میلیون نفر عضو از بیش از 133 کشور دنیا دارد. 115 زبان مختلف از جمله آلمانی در این وبسایت آموزش داده می‌شود. ایده اصلی پشت این وبسایت، یافتن دوستانی برای تمرین زبان از طریق ایمیل است. امکان چت داخل سایت به زبانی که مشغول یادگیری آن هستید نیز وجود دارد.
Meetup

اپ Meetup

در این پلتفرم گروه‌های تبادل زبانی از شهرهای مختلف قابل دسترسی هستند. تعداد زیادی از این گروه‌ها جلسات منظمی دارند که می‌توانید به سادگی در آن‌ها عضو شوید. انتخاب فرد یا افرادی از این گروه‌ها به عنوان پارتنر برای جلسات تمرینی دو نفره می‌تواند گزینه خوبی باشد.
InterNations

اپ InterNations

استفاده از سایت InterNations می‌تواند جایگزین مسافرت به آلمان به قصد یادگیری زبان باشد. اعضای این سایت از 190 کشور دنیا و تقریبا 400 شهر هستند. زبان آموزان در این سایت می‌توانند با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شوند.
Craigslist

اپ Craigslist

این پلتفرم در واقع یک پلتفرم بین‌المللی است که می‌توان در آن آگهی ثبت کرد. با ثبت آگهی در این وبسایت می‌توان پارتنر و یا مدرس خصوصی زبان آلمانی پیدا کرد.برای پیدا کردن پارتنر زبان آلمانی باید آگهی‌ها به هر دو زبان انگلیسی و آلمانی ثبت شوند.
Polyglot Club

اپ Polyglot Club

این وبسایت بیش از 400 هزار عضو دارد که با کمک آن می‌توان علاقمندان به زبان‌های مختلف را در محل زندگی خود پیدا کرد. این وبسایت همچنین یافتن مدرس زبان مورد یادگیری شما و یا پیدا کردن زبان‌آموز برای مدرسان را آسان می‌کند.

چرا از سایت کولرنی کمک بگیریم؟

مجموعه کولرنی، متشکل از افراد با تجربه و متخصصین در زمینه آموزش و پلتفرم‌های آنلاین است که گرد هم آمده‌اند تا به روند مطالعه شما زبان‌آموزان عزیز سرعت ببخشند و چاشنی لذت را به فرآیند یادگیری شما اضافه کنند. برای استفاده از این سرویس کولرنی، تنها کاری که باید انجام دهید پر کردن فرم درخواست هم‌آموز است.

بقیه کار را تیم مشاوران کولرنی برایتان انجام می‌دهند و زمینه برقراری ارتباط شما با پارتنری با مهارت‌های زبانی مشابه و متناسب با اهدافتان را برای شما فراهم می‌کند. بعد از اینکه هم‌آموز مورد نیاز خود را پیدا کردید، با اتصال به اینترنت از خانه و یا هر جای دیگری می‌توانید در جلسات تمرینی شرکت کنید و روند یادگیری خود را سریع‌تر کنید.

سخن آخر…

کولرنی سرویس بومی برای یادگیری زبان بصورت مشترک و در زبان های مختلف شامل معرفی پارتنر زبان انگلیسی، پارتنر زبان فرانسوی ، پارتنر زبان آلمانی و پارتنر زبان ترکی استانبولی برای زبان‌آموزان فارسی زبان است که زبان های مختلف را به عنوان دومین و یا چندمین زبان مورد یادگیری خود انتخاب کرده‌اند. شما پس از ثبت نام سریع و آسان در سایت کولرنی می‌توانید درخواست خود را برای جست و جوی دوست زبان هم‌سطح خود و مناسب با هدفتان ثبت کنید. فقط به یاد داشته باشید که فرم را با دقت بسیار و کامل پر کنید تا مشاوران کولرنی بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

تا مقصد موفقیت شما را همراهی می‌کنیم.

سخن آخر زبان آلمانی
چگونه زبان یاد بگیریم

سوالات متداول

تنها برای اسپیکینگ زبان آلمانی می‌توانم هم‌آموز داشته باشم؟

خیر، شما با توجه به برنامه مطالعاتی‌تان می‌توانید در هر چهار مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ پارتنر داشته باشید.

چه محیط و یا چه نرم‌افزاری برای تمرین زبان آلمانی در نظر گرفته شده است؟

بعد از بررسی فرم درخواست طرفین و معرفی آن‌ها به یکدیگر، لینک گوگل میت برای جلسات تمرینی آنلاین ارسال می‌گردد.

برای اینکه بتوانم هم‌آموز زبان آلمانی داشته باشم، چقدر باید هزینه بپردازم؟

استفاده از سرویس معرفی پارتنر، با خرید اشتراک ماهیانه امکان‌پذیر است. در صورتی که در طول این ماه شما و یا هم‌آموزتان از جلسات تمرینی خود رضایت نداشتید، پارتنری دیگر به صورت رایگان به شما معرفی خواهد شد.

برای زبان آلمانی، چند پارتنر می‌توانم داشته باشم؟

با توجه به برنامه و نیازهای مطالعاتی‌تان و همچنین مهارت‌هایی که باید تقویت کنید می‌توانید یک یا چند پارتنر داشته باشید.

چه معیارهایی برای معرفی پارتنر مناسب من در نظر گرفته می‌شود؟

اینکه از تمرین زبان آلمانی چه هدفی را دنبال می‌کنید، در چه سطحی هستید و در چه روزها و ساعت‌هایی می‌توانید در جلسات تمرینی شرکت کنید از مواردی هستند که در معرفی پارتنر مناسب شما لحاظ می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *