اسپیکینگ

پارتنر زبان فرانسه

پارتنر زبان فرانسوی

کولرنی اولین جامعه زبان آموزان ایرانی به منظور پیدا کردن مناسب ترین پارتنر تمرینی و استاد زبان و مناسب ترین پکیج زبان

پارتنر زبان فرانسه

اگر در حال یادگیری زبان فرانسه هستید و نیاز به آشنایی با افرادی دارید که بتوانید با آن‌ها مکالمه فرانسه را تمرین کنید، سایت کولرنی از بهترین انتخاب‌هاست. شما می‌توانید با پر کردن فرم درخواست و ارسال آن برای ما در کوتاهترین زمان ممکن به هدف خود برسید. هر چه فرم را دقیق‌تر پر کنید، مشاوران کولرنی پارتنر مناسب‌تری به شما معرفی خواهند کرد. کولرنی این امکان را فراهم کرده است که تمامی زبان ها را با پارتنر  یاد بگیرید. اگر نیاز به پارتنر زبان انگلیسی یا پارتنر زبان آلمانی دارید ما همراه شما هستیم…

همچنین جهت افزایش دایره لغات انگلیسی با تلفظ سیلاب به سیلاب و معنی فارسی از لغات صوتی انگلیسی در قالب فایل های آموزشی + 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و “تلفظ” استفاده کنید

روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد، مانند ثبت نام در دوره‌های آموزشی، اپلیکیشن‌هایی مثل Duolingo و یا استفاده از پادکست ها. این روش‌ها به ما کمک   می‌کنند که قواعد گرامری را یاد بگیرید و دایره لغات خود را بزرگتر کنید.  اما این‌ها در واقع اصول اولیه هستند. درحالی که هدف اصلی  و کاری که باید انجام دهید برقراری ارتباط با دیگران است. شاید هدف شما زندگی و کار در پاریس، تحصیل  در لیون و یا مونترال و کبک باشد، آمادگی برای  موقعیت‌هایی شبیه این می‌تواند ترسناک باشد!   

  یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان فرانسه صحبت کردن آن است و جای تعجب ندارد  شما برای این کار به یک یا چند دوست زبان فرانسه نیاز دارید. روش‌هایی مانند  فکر کردن به زبان مورد یادگیری، ضبط کردن صدا و یا صحبت کردن  مقابل آینه نیز توصیه می‌شوند که هیچ کدام به اندازه تمرین  با پارتنر مؤثر نیستند.

 سایت کولرنی دقیقا به همین دلیل  کنار شما است. فقط کافی است اطلاعاتی در مورد سطح وهدفتان در اختیار ما بگذارید تا بهترین  پارتنرها را به شما معرفی کنیم.  

پارتنر زبان فرانسه

اگر در حال یادگیری زبان فرانسه هستید و نیاز به آشنایی با افرادی دارید که بتوانید با آن‌ها مکالمه فرانسه را تمرین کنید، سایت کولرنی از بهترین انتخاب‌هاست. شما می‌توانید با پر کردن فرم درخواست و ارسال آن برای ما در کوتاهترین زمان ممکن به هدف خود برسید. هر چه فرم را دقیق‌تر پر کنید، مشاوران کولرنی پارتنر مناسب‌تری به شما معرفی خواهند کرد.

روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد، مانند ثبت نام در دوره‌های آموزشی، اپلیکیشن‌هایی مثل Duolingo و یا استفاده از پادکست ها. این روش‌ها به ما کمک می‌کنند که قواعد گرامری را یاد بگیرید و دایره لغات خود را بزرگتر کنید. اما این‌ها در واقع اصول اولیه هستند. در حالی که هدف اصلی و کاری که باید انجام دهید برقراری ارتباط با دیگران است. شاید هدف شما زندگی و کار در پاریس، تحصیل در لیون و یا مونترال و کبک باشد، آمادگی برای موقعیت‌هایی شبیه این می‌تواند ترسناک باشد!

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان فرانسه صحبت کردن آن است و جای تعجب ندارد که شما برای این کار به یک یا چند دوست زبان فرانسه نیاز دارید. روش‌هایی مانند فکر کردن به زبان مورد یادگیری، ضبط کردن صدا و یا صحبت کردن مقابل آینه نیز توصیه می‌شوند که هیچ کدام به اندازه تمرین با پارتنر مؤثر نیستند. سایت کولرنی دقیقا به همین دلیل کنار شماست. فقط کافی است اطلاعاتی در مورد سطح و هدفتان در اختیار ما بگذارید تا بهترین پارتنرها را به شما معرفی کنیم.

پارتنر زبان فرانسه چیست؟

پارتنر زبان فرانسوی کسی است که به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و در تلاش برای یادگیری بهتر این زبان است. شما به صورت منظم با هم جلساتی را هماهنگ می‌کنید و یکدیگر را تشویق و اصلاح می کنید.

بر خلاف یک کلاس درس که در آن فرصت صحبت کردن محدود است، ملاقات با یک دوست زبان به شما زمان زیادی برای صحبت کردن، گوش دادن و پرسیدن سوال می دهد. شما حتی با تمرین کردن از روی کتاب‌های و ویدیوهای زبان فرانسه در کنار یکدیگر با فرهنگ کشور فرانسه نیز آشنا می‌شوید. این جلسات تمرینی حتی می‌توانند سرگرم کننده‌تر و جذاب‌تر از کلاس‌ها باشند. به علاوه بعد از مدتی شرکت در این کلاس‌ها دیگر خبری از خجالت موقع صحبت کردن نیست.

پاتنر زبان خوب چه کسی است؟

در حالی که هر فرصتی برای صحبت کردن و شنیدن زبان فرانسه مفید است، برخی موقعیت‌ها بهتر از سایر موارد است. شریک زبان ایده آل تقریبا هم‌سطح شماست و با چالش‌هایی شبیه شما رو به روست. پارتنر خوب منظم و با برنامه است و در اکثر مواقع در دسترس است. دوست زبانی خوب فردی است که به برنامه و جلسات تمرینی هماهنگ شده تعهد بالایی داشته باشد. همچنین اگر همراه زبان فرانسه شما هدفی مثل شما (تحصیل، کار، علاقه به این زبان و…) داشته باشد، پیمودن مسیر راحت‌تر می‌شود.

چگونه می توانم یک پارتنر زبان پیدا کنم؟

تعدادی وبسایت به منظور پیدا کردن دوست‌های زبانی وجود دارند. سایت و اپلیکیشن Speaky یکی از محبوب‌ترین‌ها در این زمینه است که در آن امکان پیدا کردن هم‌آموز تمرینی زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری وجود دارد. کولرنی نیز وبسایتی بسیار کاربرپسند به منظور یافتن پارتنر زبان است که برای فارسی زبانان طراحی شده است. چرا که برای فارسی زبانان و مخصوصا افرادی که در سطوح ابتدایی زبان فرانسه هستند، بهتر است که دوست زبانی همزبان خود انتخاب کنند که مشغول یادگیری زبان فرانسه است و در سطح شماست.

چگونه با یک شریک زبان تمرین کنم؟

جلسات بین 60 تا 90 دقیقه‌ای معمولا برای تمرین مناسب هستند. استفاده از برنامه‌های تلویزیونی و پادکست‌های به زبان فرانسه نیز به پیشرفت شما کمک بسیاری می‌کنند. حتما در مورد روش اصلاح یکدیگر با هم گفت و گو کنید. برای مثال بعضی افراد تصحیح شدن در لحظه و برخی دیگر تصحیح شدن در انتهای صحبتشان در مورد یک موضوع را ترجیح می‌دهند. قطعا هر فردی سبک یادگیری خاصی برای خود دارد که بهتر است در ابتدای شروع تمرین برای پارتنر خود توضیح دهد.

10 نکته ضروری برای جلسه تمرین زبان فرانسه

1- برای جلسه قانون وضع کنید.

برای مثال اگر کلاس شما 90 دقیقه‌ای است، کلاس را به سه نیم ساعت برای دیدن ویدیو و پا پادکست، زمان صحبت خودتان و زمان صحبت کردن پارتنر تقسیم کنید و به رعایت این زمان‌ها پایبند باشید.

2-از صحبت کردن نترسید.

صحبت کردن به زبان فرانسه در ابتدا می‌تواند دلهره آور باشد، مخصوصا زمانی که در سطوح اولیه این زبان هستید. جسور باشید و در شرکت در جلسات خود تداوم را حفظ کنید. گاهی می‌توانید با توجه به ویدیوها و پادکست‌هایی که قرار است در آن جلسه تمرین کنید سؤال‌ها و پاسخ‌هایی را پیش‌بینی و تمرین کنید که هنگام صحبت کردن با هم‌‌آموز تمرینی خود اعتماد به نفس بالاتر و حس بهتری داشته باشید.

۳- در نوشتن زیاده‌روی نکنید.

گاهی اختصاص زمان زیاد به نوشتن در جلسات تمرینی از وقت شما برای صحبت کردن و یا گوش دادن می‌کاهد. بنابراین تا می‌توانید در نوشتن متعادل باشید و از تکنیک‌های خلاصه‌برداری استفاده کنید.

4- از سطح زبان فرانسه خود آگاهی داشته باشید.

قبل از شروع جلسات تمرینی، تعیین سطح را به روشی قابل اعتماد انجام دهید و آن را به صورت دقیق به مشاوران تیم کولرنی از طریق فرم درخواست اطلاع دهید.

5- در مورد تفاوت‌های منطقه‌ای زبان فرانسه اطلاعات داشته باشید.

زبان فرانسه‌ای که در کانادا صحبت می‌شود با زبان فرانسه پاریسی متفاوت است. این موضوع می‌تواند موضوع جذابی برای جلسات تمرینی شما باشد. داشتن پارتنرهای زبانی که در کانادا و یا فرانسه زندگی کرده‌اند می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

6- در مورد چه موضوعاتی در جلسات تمرینی صحبت کنیم؟

استفاده از آخرین منابع خبری فرانسه، کانال‌های رادیویی فرانسه، فیلم‌های فرانسوی، موسیقی‌های فرانسوی، موضوعات مورد علاقه خودتان به زبان فرانسه همگی گزینه‌های خوبی برای تمرین در جلسات شما هستند. تماشای فیلم‌های فرانسوی شما را با فرهنگ این کشور و صحبت‌های محاوره‌ای آن‌ها آشنا می‌کند که می‌توانند موضوعات مناسب دیگری برای این جلسات باشند.

7-تکالیف خود را به صورت منظم انجام دهید.

انجام تمرین‌ها و پایبند بودن به آن‌ها، حفظ تداوم را برای شما آسان می‌کند. همانطور که می‌دانید یادگیری شامل سه مرحله ادراک، تثبیت و تسلط است. انجام تکالیف به ویژه به شما کمک می‌کند که مواردی که یاد گرفته‌اید را راحت‌تر به مرحله تثبیت و تسلط برسانید.

8- به سلیقه پارتنر خود در انتخاب موضوعات احترام بگذارید.

به این موضوع توجه کنید که جلسه متعلق به هر دوی شماست و سلیقه‌ها و علایق افراد با هم متفاوت است. شاید یکی از شما صحبت کردن در مورد فیلم‌های کلاسیک را دوست داشته باشد و دیگری مینی سریال‌های مدرن. شاید موضوعی مورد علاقه شما نباشد، اما یادگیری لغات و اصطلاحات مربوط به آن موضوع خالی از لطف نیست.

9-افرادی جدی را به عنوان پارتنر انتخاب کنید.

گاهی پیش می‌آید که افراد الویت‌های دیگری را در این جلسات تمرینی دنبال می‌کنند. استفاده از سیستم معرفی پارتنر کولرنی به شما کمک می‌کند که با جدی‌ترین افراد و در واقع افرادی که الویتشان یادگیری زبان فرانسه است آشنا شوید.

10-پیشنهاد کولرنی جلسات تمرینی آنلاین است.

شرکت کردن در جلسات ویدیویی آنلاین باعث می‌شود که در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید، چرا که خوشبختانه با این روش زمانی را در ترافیک‌های شهرهای بزرگ نمی‌گذرانید و هزینه‌ای نیز برای رفت و آمد نمی‌پردازید. به علاوه برای هماهنگی جلسات تمرینی، محدودیت مکانی نخواهید داشت و حتی می‌توانید پارتنر خود را از فارسی زبانان مقیم فرانسه یا کانادا انتخاب کنید. تمرین با افراد مقیم در شهرها و یا کشورهای فرانسوی زبان، به شما این امکان را می‌دهد که با مکالمه‌های روزمره آشنا شوید، در واقع هر آنچه که آنجا اتفاق می‌افتد مانند خرید از سوپرمارکت، سفارش غذا از رستوران، فرانسوی صحبت کردن پای تلفن و … . داشتن یک پارتنر زبان فرانسه مقیم در کشور فرانسه یا کانادا شانس بزرگی است که به روند پیشرفت شما سرعت می‌بخشد.

انتخاب‌های موجود برای تمرین آنلاین زبان فرانسه

سوالات متداول

برای هر چهار مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ می‌توانید هم‌آموز داشته باشید و شروع به تمرین کنید.

بعد از حصول اطمینان از متناسب بودن سطح و هدف هر دو طرف، لینک گوگل میت به عنوان محیط تمرین ارسال می‌شود.

شما کافی است هزینه اشتراک ماهیانه کولرنی را بپردازید. اگر شما و پارتنرتان در طول یک ماه پرداختی از جلسات تمرینی رضایت نداشتید، هم‌آموزی دیگر به صورت رایگان به شما معرفی می‌گردد.

شما با توجه به سطح، هدف و مهارت‌های زبانی که نیاز به تمرین دارند می‌توانید یک یا چند هم‌آموز زبان فرانسه داشته باشید.

هم‌آموز شما بهتر است در سطح شما و یا کمی بالاتر باشد که بتوانید از جلسات تمرینی نهایت استفاده را ببرید. بنابراین سطح شما، هدف شما از یادگیری زبان و روزها و ساعت‌هایی که برای تمرین فرصت دارید، از مهم‌ترین مواردی هستند که در معرفی پارتنر مناسب شما در نظر گرفته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *