عمومی, مقاله ها

وبسایت‌ پیدا کردن پارتنر زبان

وب سایت پارتنر زبان

در این مقاله میخواهیم 5 تا از بهترین سایت های پیدا کردن پارتنر زبان برای مطالعه انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در دنیا وجود دارند که به شما امکان آشنایی با افراد مختلف و تمرین با پارتنر زبان را می دهند.

همچنین مطالعه کنید :18 روش یادگیری لغات انگلیسی

در ادامه چندتا از بهترین و کاربردی ترین سایت های خودآموزی زبان را به شما معرفی میکنیم.

قبل از شروع به تمرین فایل های صوتی + 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی و “تلفظ” ملاحضه بفرمایید.

5 تا از بهترین سایت های پیدا کردن پارتنر زبان

1.پیدا کردن پارتنر زبان با Speaky.com

یکی از معروف ترین وبسایت‌ها برای پیدا کردن پارتنر زبان سایت speaky  هست.

این سایت به شما این امکان را میدهد که به طور مستقیم با مردمان بیش از 150 کشور تمرین مکالمه زبان انگلیسی کنید و از آنها به صورت رایگان انگلیسی یاد بگیرید.

2.وبسایت پارتنر زبان یابی tandem.net

با استفاده از سایت tandem شما به راحتی میتوانید پارتنر انگلیسی متناسب با سطح خودتان را پیدا کنید. و صرفا فقط با چند کلیک به طور مستقیم با پارتنر انگلیسی خود شروع به تمرین و یادگیری زبان کنید.

پارتنرزبان هایی که در تندم پیدا میکنید عموما native  یا بومی هستند و برای کسانی که به دنبال تقویت لهجه و تمرین‌های advance زبان انگلیسی هستند می تواند مفید باشد.

اگر میخواهید از tandem استفاده کنید اول باید عضو این پلتفرم شوید.و پس از ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوید و از آنجا متناسب با زبان تمرینی خود و سطح دانش زبان خود پارتنر انگلیسی متناسب را انتخاب کنید و در صورت تمایل پارتنرزبان،شما میتوانید باهم شروع به تمرین کنید.

3.اپلیکیشن lingo blaba

این سایت که یک اپلیکیشن بسیار کاربردی هم دارد به شما این امکان را میدهد که به آسانی پارتنر زبان برای خود پیدا کنید و باهم شروع به چت کردن نمایید.استفاده از این برنامه کاملا رایگان بوده و شما به آسانی میتوانید یا هر فردی که انتخاب میکنید به صورت خودآموز مهارت‌های زبان انگلیسی را تقویت کنید.

4.verbling

وبسایت وربلینگ به شما این امکان را میدهد که به صورت آنلاین برای خود استاد یا پارتنر انگلیسی پیدا کنید. استفاده از این وبسایت رایگان نیست و در اعضای مبالغ تعیین شده میتوانید اشتراک تهیه کنید و از خدمات آن از جمله اتاق تمرین‌های گروهی برای تقویت مهارت زبان خود استفاده کنید.

5.وبسایت ایرانی پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

تا اینجا تمام وبسایت‌هایی که معرفی کرده‌ایم خارجی بوده. و پیدا کردن پارتنرزبان ایرانی در آنها محدود است.یکی از بهترین وبسایت‌ها پیدا کردن پارتنر زبان ایرانی سایت کولرنی میباشد.

کولرنی ( colearny )

اکثر افرادی که در سایت‌های خارجی به دنبال پارتنر زبان انگلیسی هستند از کشورهای لاتین و آلمانی و فرانسوی زبان می‌باشند. این افراد دارای سطح زبان خوبی هستند و به دنبال فردی native میگردند که فقط لهجه خود را تقویت کنند.ازسوی دیگر اکثر افرادی که در این سایت‌ها به دنبال پارتنر زبان انگلیسی هستند با ما ایرانیان اختلاف زمانی زیادی دارند. و عملا هماهنگ شدن با آنها بسیار سخت و تقریبا غیر عملی میباشد.

سایت کولرنی ( colearny ) اولین وبسایت معرفی پاتنر زبان انگلیسی به فارسی زبانان هست. که به شما این امکان را میدهد پس از تعیین سطح رایگان و مشخص شدن نیازهای شما برای اینکه چه پارتنر انگلیسی برای شما مناسب است. بهترین پارتنر زبان انگلیسی را به شما معرفی میکند که به صورت آنلاین با همدیگر مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

استفاده از سایت کولرنی بسیار راحت بوده. و شما با عضویت در سایت میتوانید با لپ‌تاپ یا گوشی خود در هر مکان و زمانی وارد اتاق تمرین با پارتنر زبان خود شوید. و باهم شروع به یادگیری زبان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *