کلاس مکالمه فشرده و فوق فشرده برای زبان آموزان شرایطی را فراهم می‌کنند تا در مدت زمان کوتاهی مهارت مکالمه زبان خود را تقویت کنند.

در واقع در دوره آموزش فشرده مکالمه زبان انگلیسی نحوه تدریس برنامه‌ریزی شده است و در طی آن جهت تمرین مکالمه زمان بیشتری را اختصاص خواهید داد.

همچنین در کلاس مکالمه زبان انگلیسی فوق فشرده شدت تمرین مکالمه زبان افزایش خواهد یافت. در این مطلب در زمینه کلاس مکالمه زبان انگلیسی فشرده و فوق فشرده بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

کلاس های مکالمه فشرده مناسب چه کسانی است؟

کلاس مکالمه زبان انگلیسی فشرده برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به سرعت و با تمرکز بالا زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند. به علاوه دوره مکالمه فشرده زبان انگلیسی برای افرادی که در زمان کوتاهی می‌خواهند به سطح بالاتری از زبان دست یابند و به دنبال یادگیری سریع و مؤثر هستند نیز مناسب است. همچنین افرادی که به دنبال تقویت مهارت مکالمه خود هستند و می‌خواهند با استفاده از تمرینات عملی و فشرده، به سرعت توانایی مکالمه خود را افزایش دهند، نیز می‌توانند از آموزش فشرده مکالمه زبان انگلیسی استفاده کنند.

همچنین جهت افزایش دایره لغات و بهبود لهجه آمریکن 1000 لغت پرکاربرد انگلیسی با معنی فارسی صوتی را تهیه کنید

مزایای کلاس آموزش فشرده و فوق فشرده زبان انگلیسی

کلاس مکالمه به صورت فشرده از یک برنامه آموزشی یک یا چند هفته تشکیل شده است. این کلاس‌ها شامل یک سری جلسات مکالمه به صورت متمرکز است که توسط یک استاد زبان تدریس می‌شود. در نتیجه در دوره فشرده مکالمه زبان شما به شکل متمرکز و فشرده اسپیکینگ زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید. علاوه بر این استاد زبان کلاس فشرده نیز تعدادی تمرین جهت تقویت مکالمه به شما خواهد داد که با حل آن‌ها سطح مکالمه شما ارتقاء خواهد یافت. لازم به ذکر است که دوره فشرده مکالمه انگلیسی بیشتر بر روی تقویت مکالمه و همچنین اصطلاحات زبان تمرکز دارد. بنابراین کلاس مکالمه فشرده و فوق فشرده برای کسانی که تصمیم دارند سطح مکالمه خود را در طی زمان کم بهبود ببخشند بسیار مفید است.

در ارتباط با کلاس مکالمه فوق فشرده خوب است بدانید که در این کلاس‌ها مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز کمتر انجام می‌شود. طول برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی فوق فشرده بسیار کوتاه است. بنابراین در طی این دوره بدون مکث آموزش اسپیکینگ مکالمه انجام خواهد شد. در برنامه درسی این نوع کلاس وقت بیشتری روی مکالمه و تمرین‌‍‌های گفتاری گذاشته خواهد شد. این نوع کلاس‌ها به شکل برنامه آموزشی یک روز در هفته تشکیل می‌شود و برای شما شرایطی را فراهم می‌کند تا با سرعت بیشتری به مهارت بالایی از مکالمه زبان دست پیدا کنید. کلاس مکالمه زبان جمعه‌ها برای کسانی که در طول هفته نمی‌توانند در کلاس مکالمه شرکت کنند بهترین گزینه خواهد بود.

کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی مکالمه فشرده زبان

دوره کلاس مکالمه زبان می‌تواند به صورت خصوصی برگزار شود. در این نوع دوره که به آن کلاس مکالمه سریع نیز گفته می‌شود هدف اصلی بالا بردن قدرت مکالمه است. به علاوه به دلیل اینکه مدرس زبان تنها یک زبان آموز دارد کلاس با سرعت بیشتری جلو خواهد رفت. این نوع کلاس برای افرادی که تصمیم دارند تنها مهارت مکالمه را در خود بالا ببرند و دیگر بخش‌های زبان برای آن‌ها اولویت چندانی ندارد، بهترین گزینه خواهد بود. لازم به ذکر است که این دوره بر اساس نیاز زبان آموز و رفع مشکلات او برگزار خواهد شد.

کلاس های گروهی زبان انگلیسی مکالمه فشرده زبان

دوره فشرده مکالمه زبان به صورت گروهی به شیوه آموزشی فشرده و متمرکز ارائه می‌شود. در این کلاس مکالمه فشرده و فوق فشرده مدرسان با استفاده از روش های جدید و مؤثر، به دانشجویان کمک می‌کنند تا به سرعت و با کیفیت بالا زبان انگلیسی را یاد بگیرند. به علاوه دانشجویان با یکدیگر تمرین می‌کنند و با استفاده از تمرینات عملی و فشرده، توانایی مکالمه خود را بهبود می‌بخشند.

با شرکت در کلاس‌های مکالمه فشرده به صورت گروهی، دانشجویان به سرعت و با اعتماد به نفس بالا مهارت مکالمه خود را ارتقاء می‌دهند و به راحتی می‌توانند با افراد دیگر به زبان انگلیسی صحبت کنند. همچنین، در این کلاس ها، دانشجویان با گستردش دادن دایره لغات خود، به سطح بالاتری از زبان انگلیسی دست می‌یابند.

کلاس فشرده و نمیه فشرده زبان

چقدر باید مطالعه‌ بعدازکلاس‌ مکالمه فوق فشرده داشته‌ باشیم؟

میزان مطالعه بعد از کلاس مکالمه فوق فشرده بستگی به هدف و نیاز شخص دارد. با این حال، برای بهبود مهارت‌های زبانی، توصیه می‌شود که حداقل یک ساعت در روز برای مطالعه و تمرین زبان انگلیسی اختصاص داده شود. می‌توانید از منابع متنوعی مانند کتاب، فیلم، پادکست و برنامه‌های آموزشی استفاده کنید و با تمرین مستمر به بهبود مهارت‌های زبانی خود کمک کنید.

تفاوت کلاس عادی با دوره فشرده و فوق فشرده مکالمه

به طور معمول کلاس‌های عادی مکالمه به صورت دو تا سه روز در هفته تشکیل خواهد شد. این در حالی است که روزهای تشکیل دوره فشرده می‌تواند به صورت 25 ساعت آموزش در طول هفته باشد که حدود سه ساعت انگلیسی عمومی را یاد می‌گیرید و دو ساعت را نیز جهت تمرکز روی تلفظ و نوشتن تمرکز خواهید کرد. برخی از کلاس‌های فشرده اسپیکینگ زبان به صورت 30 ساعت آموزش در هفته برگزار می‌شود. واضح است که کلاس مکالمه فوق فشرده مدت زمان بیشتری را به تقویت مهارت مکالمه اختصاص خواهد داد. در ارتباط با میزان پیشرفت مکالمه می‌توان چنین گفت که زبان آموزان در کلاس‌ مکالمه فشرده و فوق فشرده میزان پیشرفت سریع‌تری را تجربه خواهند کرد.

برای داشتن کلاس های فشرده از سایت هایی مثل preply  میتوان استفاده کرد.

کلاس فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت

هر سال افراد زیادی هستند که به کشورهای اروپایی مهاجرت می‌کنند. اکثر این افراد در اسپیکینگ زبان انگلیسی ضعیف هستند و پس از مهاجرت به کشور مقصد برایشان مشکلات زیادی پیش خواهد آمد. از این رو دوره فشرده زبان انگلیسی برای رفع مشکل چنین افرادی تشکیل شد. بایستی خاطر نشان کرد که در این نوع کلاس‌ها بیشترین تمرکز روی مکالمه روزانه است.

از سطح مبتدی تا فوق متوسطه چقدر زمان می‌برد؟

زمان دوره فشرده مکالمه انگلیسی از سطح مبتدی تا متوسط بسته شیوه برگزاری متفاوت است و معمولا کمتر از 6 ماه برای کلاس‌های فوق فشرده زمان لازم است.

کلام آخر

دوره فشرده مکالمه زبان برای کسانی قصد دارند در طی مدت زمان کوتاهی مهارت اسپیکینگ خود را بالا ببرند بسیار مفید است. در دوره فشرده مکالمه انگلیسی تاکید بیشتر بر روی افزایش مهارت گفتاری زبان آموز خواهد بود.