درباره ما

کولرنی چیست؟

کولرنی پلتفرمی برای یافتن پارتنر زبان مناسب به منظور یادگیری و تقویت زبان است. اعضای متعهد، متخصص و پرتلاش تیم کولرنی گرد هم آمده‌اند تا مسیر یادگیری زبان را برای زبان‌آموزان هموارتر و لذت‌بخش‌تر کنند. کولرنی افرادی هم‌سطح شما که اهداف مشابهی دارند را برای تمرین به شما معرفی می‌کند. سایت کولرنی به افرادی که به منظور شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل (برای اهداف تحصیلی، شغلی و یا مهاجرت) نیاز به تمرین دو به دو دارند پارتنر معرفی می‌کند. زبان‌آموزانی که زبان‌های فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی را نیز به عنوان زبان دوم و یا زبان سوم و چندم انتخاب کرده‌اند می‌توانند از خدمات معرفی پارتنر سایت کولرنی بهره ببرند. کافی است در سایت ثبت نام کرده و فرم درخواست پارتنر را تکمیل نمایید و به تیم کولرنی اعتماد کنید.

چرا پارتنر زبان و چرا کولرنی؟

همه افراد حداقل یک بار در طول زندگی تجربه و تصمیم یادگیری زبان را داشته‌اند. این تجربه برای افرادی که از منابع درست استفاده می‌کنند بسیار مطلوب‌تر است. تصمیم به داشتن پارتنر یکی از منابع جدیدی است که در سال‌های اخیر مورد توجه مربیان و زبان‌آموزان قرار گرفته است. شاید قبلا سفر کردن به کشورهای دیگر و یادگیری زبان در محیط آن کشورها آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر بود. به علاوه چندین سال قبل اینترنت پرسرعت و تماس‌های تصویری با کیفیت تا این اندازه در دسترس نبود. با شرایط امروزی، هزینه‌های بالای سفر و دوره‌های پرهزینه زبان در کشورهای خارجی و در دسترس بودن اینترنت پرسرعت، زبان‌آموزان را بر آن داشته که برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود از داشتن پارتنر برای یادگیری و تقویت زبان بهره ببرند. تجربه داشتن یک یا چند پارتنر خوب مانند تجربه داشتن یک معلم خوب و کلاسی لذت‌بخش همراه با محیط شاد و بازی‌های آموزشی است که زبان‌آموزان را به زبان علاقمند می‌کند.

تقریبا از زمانی که فعالان حوزه آموزش و تحقیق زبان متوجه تاثیر مثبت تمرین منظم با پارتنر شدند، سایت‌ها و پلتفرم‌های بین‌المللی مختلفی برای مثال italki و speaky در این زمینه شروع به فعالیت کردند. معمولا تعداد زبان‌آموزانی که زبان مادری‌شان فارسی است در این پلتفرم‌ها زیاد نیست. حتما برای شما هم قابل تصور است که وقتی در مراحل ابتدایی و یا متوسط یادگیری یک زبان هستید گاهی برقراری ارتباط به یک زبان مشترک (که زبان مادری بهترین آن‌هاست) یک ضرورت است. بنابراین زبان‌آموزان زمانی که با همزبانان خود تمرین می‌کنند احساس راحتی بیشتری در جلسات تمرین دارند. علاوه بر آن، با توجه به تفاوت‌های ساعتی کشورها ممکن است هماهنگی جلسات تمرینی با مشکلات زمانی رو به رو شود. کولرنی در واقع پلتفرمی است که برای همه این موارد راه حل ارائه می‌دهد. زبان‌آموزان و همچنین افراد علاقمند به زبان می‌توانند به راحتی با افراد فارسی زبان، زبان و یا زبان‌های مورد یادگیری خود را تمرین کنند.

چگونه از خدمات کولرنی استفاده کنیم؟

اولین قدم برای بهره بردن از خدمات سایت کولرنی، شناخت درست از سطح زبانی‌تان است. بعد از اینکه از سطح خود مطمئن شدید کافی است که فرم درخواست پارتنر را در سایت تکمیل کنید. زبان مورد یادگیری، سطح شما، اهداف شما از یادگیری آن زبان و زمان‌های ترجیحی شما برای تمرین از مهم‌ترین مواردی هستند که باید توسط شما در فرم درخواست ثبت شوند.

 بعد از اینکه فرم را با دقت پر کردید، بقیه کارها را به اعضای متخصص تیم کولرنی بسپارید که دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند که مناسب‌ترین پارتنر را در کمترین زمان ممکن به شما معرفی کنند. از این مرحله به بعد نیز تداوم، تعهد و پشتکار و نظم شما در جلسات تمرین با پارتنر است که موفقیت شما را رقم می‌زند. البته خیالتان راحت باشد، شما تنها نیستید و کولرنی در طول این مسیر مثل کوه پشت شماست.