اسپیکینگ

آمادگی آیلتس با پارتنر

آمادگی آیلتس با پارتنر

آمادگی برای آزمون آیلتس با پارتنر تمرینی

داشتن پارتنر تمرینی آیلتس میتونه گزینه ای مناسب برای داشتن مطالعه ای مثمر ثمر درباره آزمون آیلتس باشه. بدست آوردن امتیاز لازم در آزمون آیلتس یکی از مهم ترین پیش نیاز ها برای افرادی هست که با اهداف مختلف قصد مهاجرت دارد. ممکن است افرادی زیادی  فکر مهاجرت را در سر داشته باشن اما انگیزه لازم برای مطالعه به منظور آمادگی آزمون آیلتس را نداشته باشن. حتی ممکن است افراد مختلف از آیلتس تنها در حد یک اسم شناخت داشته باشن .

جهت افزایش دایره لغات انگلیسی با تلفظ سیلاب به سیلاب و معنی فارسی از لغات صوتی انگلیسی استفاده کنید.

شاید حتی از خود بپرسید داشتن پارتنر تمرینی  برای موفقیت در آزمون آیلتس چه کمکی میکنه؟ آیا امکان یافتن پارتنر زبان انگلیسی در فضای اینترنت وجود دارد؟ اگر به دنبال پاسخ سوالات فوق هستید با ما همراه باشید.

همچنین مقاله ویژگی پارتنر زبان خوب را مطالعه کنید

آمادگی برای آزمون آیلتس

آیلتس یا سیستم بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی آزمونی معتبر هست که در کشور های مختلف دنیا برگزار میشه. این آزمون بسیار معتبر بین المللی هویتی بریتانیایی داره و هم رده با آزمون تافل که هویت آمریکایی داره هست. این آزمون اعتبار بین المللی داشته و مناسب تمامی افرادی است که میخواهند در کشور های انگلیسی زبان به کار و یا تحصیل بپردازن.در این آزمون توانایی های زبان چهارگانه افراد مختلف سنجیده میشه. این توانایی ها به 4 دسته شنیداری و گفتاری و نوشتاری و مکالمه تقسیم میشه. هر دانشگاه برای پذیرش افراد مختلف معیاری را به عنوان حداقل نمره عنوان میکنه. مثلا ممکن است یک دانشگاه حداقل نمره آیلتس برای پذیرفته شدن فرد برای تحصیل را 6.5 عنوان کنه.

پارتنر آزمون آیلتس

قطعا فردی را که جهت آمادگی آزمون آیلتس برای خود به عنوان پارتنر آیلتس انتخاب می کنید موارد مختلف را برای تمرین در نظر میگیرید. چرا که در آزمون آیلتس مهارت های زبانی گوناگونی سنجیده میشه و هریک از این موارد نیاز به تمرین داره، داشتن پارتنری که هدفش آمادگی برای آزمون آیلتس می باشه مناسب ترین فرد به عنوان پارتنر تمرینی زبان خواهد بود. سایت کولرنی اcolearny.com) با پیشنهاد زبان آموزانی که سطح زبان یکسان و هدف یکسانی با شما داره این مسیر را برای زبان آزموزانی که به دنبال پارتنر آیلتس میگردند بسیار هموار کرده است. بهتر است همین الان در این سایت ثبت درخواست کنین و افرادی که با هدف و سطح شما یکسان هستند به راحتی پیدا کنین 

آمادگی برای آزمون آیلتس بدون کلاس به کمک پارتنر

همانطور که گفتیم هدف مشترک مورد مهمی در انتخاب پارتنر تمرینی برای آمادگی آزمون آیلتس هست. اما خود هدف نیز ممکن است به هدف های ریزتری تقسیم شود. مثلا فردی برای آزمون آیلتس به دنبال پارتنرتمرینی  برای تمرین یکی از مهارت های آزمونی باشد. مهمترین مهارت هایی که می بایست در آنها خود را تقویت کنید عبارتند از:

  • تقویت مهارت گفتاری(speaking) آزمون آیلتس به کمک پارتنر آیلتس
  • تقویت مهارت خواندن(reading) آزمون آیلتس به کمک پارتنر آیلتس
  • تقویت مهارت شنیداری(listening) آزمون آیلتس به کمک پارتنر آیلتس
  • تقویت مهارت نوشتاری(writing) آزمون آیلتس به کمک پارتنر آیلتس

پارتنر زبان انگلیسی

اگر قصد تقویت مهارت های گفتاری خود به همراه پارتنر آیلتس خود را دارین سوالاتی را درباره زندگی شخصی پارتنرتان بپرسید. در این سوالات مواردی چون سن او، وضعیت خانوادگی و همچنین شغل او را مد نظر قرار دهید. ازش بخواین درباره موضوعی برای مدتی صحبت کنه.همین طور شما هم در مورد همان موضوعات صحبت کنین سپس ایرادات تلفظ را به یکدیگر یادآور شوین. همچنین گوش زد کردن ایرادات گرامری هم  فراموش نکنین. تمرین را تا رسیدن خود و پارتنرتان به تسلط کافی در بیان مطالب و نیز رسیدن به لهجه و گویش مناسب ادامه دهید.فقط یادتان باشد که صحبت پارتنرتان را قطع نکنین و بعد از تمام شدن صحبتش ایرادات را گوشزد کنین

تقویت مهارت خواندن(reading) آزمون IELTS به کمک پارتنر آیلتس

برای موفقیت در آزمون آیلتس نیاز به تقویت مهارت های خواندن یا ریدینگ (reading) نیز دارید. در هنگام تمرین این مهارت با پارتنر تلاش کنید به او فرصت اضافی برای وارد کردن پاسخ ها به پاسخنامه را ندهین تا مدیریت زمان را قبل از آزمون اصلی در نظربگیرد چرا که در آزمون اصلی آزمون گیرنده برای دادن زمان اضافی بسیار سخت گیر هست. همچنین به هنگام تمرین مهارت ریدینگ، موضوعی را مطرح کنید و بخواهید که پارتنر آیلتس مثبت یا منفی بودن نظر خود را بگوید و یا اصلا درمورد آن موضوع توضیح دهد و سپس از او بخواهید این روند را هم با شما تکرار کند.

تقویت مهارت شنیداری(listening) آزمون IELTS به کمک پارتنر آیلتس

بخش شنیداری نیز بخشی خالی از اهمیت نیست. البته این بخش در کنار بخش گفتاری معنا پیدا میکند. در واقع فردی که در جایگاه پاسخ به سوالات بخش شنیداری قرار میگیره هم باید توان بالایی در درک مطلب به صورت شفاهی داشته باشه. هم بتواند برای پاسخ به سوال مطرح شده به خوبی از مهارت های گفتاری خود استفاده کنه. با لهجه مناسب از یکدیگر سوال بپرسید و با توجه به لهجه و گویش پارتنر تمرینی که در جایگاه پاسخ دادن قرار داره پاسخ او را ارزیابی کنید.و از پارتنر آیلتس خود بخواهید این روند را با شما هم تکرار کند.

تقویت مهارت نوشتاری(writing) آزمونIELTS به کمک پارتنر آیلتس

مهارت نوشتاری یعنی نوشتن افکار و ایده‌های خود در قالب گویا، یعنی کسی که متن را میخونه بتونه به درستی متوجه منظور شما بشه. برای تقویت مهارت نوشتاری میتونه از پارتنر تمرینی خود بخواهید خاطره خنده داری که داره یا موضوع خاصی را انتخاب کنین و ازاو بخواهد در مورد آن بنویسه و به شما ارائه بده و شما ایرادات آن را اصلاح کنین و همین طور شما از پارتنر تمرین خود بخواهین ایرادات نوشته شما را اطلاح کنه اینکار باعث میشه دایره لغات خود را افزایش دهید وهم اسپلینگ یا نحوه نوشتن صحیح املا لغات انگلیسی را یاد بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *